Pages

Saturday, March 15, 2014





Öncelikle merhaba. bloğu sırf Okuma Şenliğine katılabilmek için açtım. umarım başarılı olurum.3-4 yer boş kaldı kitap bulamadığımdan değil kendime güvenmediğimden. Çünkü sınav haftası ve önümüzdeki 3 aya yığmışlar tüm sınavları.Elimden geldiğince okumaya çalışıcam.


 Listem şöyle ;





1. Kategori (10 puan): Tavsiyelerine güvendiği birinin önerdiği bir kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).  
Milenaya Mektuplar - Franz Kafka- 280 syf.

2. Kategori (15 puan): Bir şiir kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Buna sonra karar vericem :D. 

3. Kategori (15 puan): Herhangi bir edebiyat ödülü kazanmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Öteki Renkler- Orhan Pamuk- 440 syf (2006 nobel ödülü)
4. Kategori (15 puan): Bir öykü kitabı okuyanlara (Sayfa sınırlaması yok).
Seçme Öyküler - Ömer Seyfettin - 172 syf.

5. Kategori (20 puan): Adında bir çiçek adı olan veya "çiçek" sözcüğü geçen bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).
Bozkır Çiçekleri- Selçuk Baran- 212 syf

6. Kategori (20 puan): Şimdiye kadar hiç bir kitabını okumadığı bir kadın yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa). 
Boğulan Kız- Caitlin R. Kiernan- 344 syf.

7. Kategori (20 puan): İlk kitabı 2010 yılında veya daha sonrası yıllarda çıkmış bir yazardan bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).      
Doğum Lekesi- Caragh M. O'Brien- 480 syf.  

8. Kategori (20 puan): Sinemaya uyarlanmış bir kitabı okuyup filmini izleyenlere (En az 200 sayfa).
1984- George Orwell - 352 syf. 

9. Kategori (20 puan): Kütüphanesinde en uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabı okuyanlara (En az 200 sayfa).

Şizofren- John Katzenbach- 544


10. Kategori (25 puan): Kendisi doğmadan en az 100 yıl önce yazılmış bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).


11. Kategori (25 puan): Rus edebiyatından bir kitap okuyanlara (En az 200 sayfa).

12. Kategori (45 puan): Aynı yazardan en az 1.200 sayfa kitap okuyanlara.



5 comments:

  1. Keyifli okumalar , benim de listem hazır gibi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. çook teşekkür ederiim :) , listeyi hazırlamak kolay bir iş değilmiş dün onu anladım :D sana kolay gelsin yani

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. yorumunuz aldim onemli degil ben de yeni baslarken yapiyordum benzer hatalari.

    Yorumum soyleydi: Minalaya Mektuplari gecen sene okumustum sanirim gercekten okumasi cok keyifli bir kitap ben bir solukta okumustum biraz da prag viyana arasi gidip gelen biri olarak cok ilgimi cekmisti. Yalniz Kafkanin kitabin orjinalinde kendisini baz alarak yahudilik hakkinda yazdigi bir kac olumsuz kisim Antisemitizmi tetikler diye kitaptan cikarilmis.

    Size de iyi okumalar kitap yorumunuz sabirsizlikla bekliyor olucam

    ReplyDelete
    Replies
    1. çok çok çok teşekkür ederim :) ilk olarak boğulan kıza başladım, bu hafta ve diğer haftanın her günü full sınav olduğu için daha 100. sayfaya bile gelemedim. bitirir bitirmez okuyup size görüşlerimi bildiririim

      Delete