Pages

Sunday, April 27, 2014

Boğulan Kız-Caitlin R. Kiernan Yorumu


Boğulan Kız 

Merhabalar, özür dilerim 1 aydır yoktum, ilgilenmiyordum blogla. dersler, sınavlardan dolayı. Bu yorumu da yazmayacaktım fakat internette gezerken bu kitap hakkında yorumları gördüm sinirim bozuldu gecenin bu saatinde oturup yazayım dedim. Siz okuyup beğenmiş olabilirsiniz, ya da ileride okuyacak ve beğeneceksiniz sakın benim olumsuz yorumumu dikkate almayın lakin gerçekten bu kitap beni okumaktan soğutacaktı.


Kitabımızda Imp diye bir karakterimiz var ve kendisi şizofren tanısı koyulmuş bir hastadır. Okudum ve izlediğim diğer şizofren hastalarından farkı şu şizofrenler olmayan kişileri görürler ya da onları duyarlar. Imp hayaletleri görüyor.(hayalet dediğime bakmayın bende anlamadım neyi gördüğünü) Konusu o kadar sıkıcıydı ki 1 ayda falan okudum kitabı. Çok içime oturdu  bu durum :D. Sonunda çok büyük bir tepki vermedim, aslında bitti diye göbek falan atıcaktım. Bu kitaba karşı nefretim hala devam ediyor, siz okudunuz mu? okuduysanız beğendiniz mi? Haberdar ederseniz sevinirimm sağlıcakla kalın <3

No comments:

Post a Comment